Deelauto campagne

Samenvatting 

Een succesvolle overstap naar meer gebruik van deelmobiliteit begint met bewustwording. Deze landelijke campagne van het ministerie van IenW, richt zich op het stimuleren van het gebruik van deelauto’s door middel van gerichte communicatie en gedragsbeïnvloeding.

Kernactiviteiten & resultaten

  • Doelgroepanalyse en communicatiestrategie ontwikkeld. 
  • Eerste campagnes uitgerold in pilotgemeenten. 
  • Effectmeting gestart om impact van de campagne te evalueren. 

Opgeleverde producten 

Binnen dit project zijn de volgende producten opgeleverd:

Verwante Artikelen

Nieuwe ronde deelautocampagne van start gegaan

is het het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat gestart met de tweede ronde van de deelautocampagne ‘Delen maakt je wereld mooier’. Deze campagne, uitgevoerd onder de vlag van Natuurlijk!Deelmobiliteit, richt zich op het stimuleren van deelauto gebruik als aantrekkelijk alternatief in situaties waarin men niet (direct) over een auto beschikt.

Reacties

Ga naar de inhoud